Hvem er denne mand?



Ledetråd: Han har generet mig siden barndommen. Har spillet Van Halens "Jump" kl. l... om morgenen - hvilket fungerede som mit vækkeur allerede som ti-årig. Jeg, stakkel, der ellers var mest til bløde toner a la Abba og Boney M. Pint og plaget var jeg. Ja, han ser fredsommelig ud, men DET ER HAN IKKE! Han er bare blevet tyndhåret, men lur mig - der er stadig en djævel gemt bag dette 'jeg har et riiiigtig godt tilbud' - smil. Hmmmmfffphh!
Svar: Her er Per, brormand Per, med sin smil og en smul' melankoli
Men lad dig ikke narre, for han er ik' ufarlig, for han kan nemli' væk' dig kl. l...!!!
Tak for skænken.
Vi ses til jul.
Knus fra Søs.

Kommentarer

Svampen sagde…
han ligner lidt ham tv2 vejr-manden. (som jeg af en aller anden grund altid ser i virkeligheden)

Populære opslag fra denne blog

Æ Hvæsmand

Bogmuseum eller bibliotek?

Drengestreger og skideballer