Dette kunne blive en vane - og Godt Nytår!


Jeg er begyndt at liste ind foran computeren, når ungerne er pænt parkeret foran fjerneren med nyskurede tænder og trætte øjne. Så skal Mor på Bloggen, skal hun. For at skrive det rene ragelse til sig selv og et par få, der har samme tendens :-) For det er skidesjovt, er det. Det er en fantastisk formidlingsform.
Nu vi er ved vaner:
Jeg er en af de sidste dumme danskere, der har nytårsfortsætter, som formentlig ikke holder længere end til den 1/1 kl. ca. 12-13 stykker. Her er ti af slagsen.
1. Jeg VIL holde op med at ryge.
(læs: jeg er nødt til det. Det koster BOXEN!)
2. Dernæst vil jeg tabe de uklædelige extra 10 kilo, jeg har fået tilført siden det andet barn kom til verden. Det er virkelig et problem for én, der elsker mad og indtil sit 25. år var at betragte som 'slank'. Snøft!
Og:
4. Jeg vil holde op med at bide negle.
5. Drikke mere vand (:-))
6. Pine røven ud af underboen, der hader børn (læs: ungerne har fået fjernstyrede firehjulstrækkere i julegave, hæ!!! Underboen er en hæslig eksistens, der lyder navnet "Gniske"). Selvfølgelig stjålet fra DRs sure løg i 'Vinterbyøster'.
7. Sætte Louis' computerforbrug ned (HAN er uhyggelig! Jeg tror, knægten kan give kurser på SCB om et par år).
8. Se Roger Waters i Odense - enten med manden eller Louis. Louis' yndlingssang er "Another brick in the wall". Det dur ikke med dem begge. Det må være 'svingelingelater' eller 'skal du ha' en cola?'.
PS: (Louis - snart 7 - hørte forleden nummeret "Livet er kort" med go'e gamle John Mogensen, hvorefter han kommenterede: "Jeg synes da ikke, at livet er kort".
Næh, der er sgu langt til juleaften lige nu.
9. Deltage som tilskuer i flere af datterens håndboldkampe (altså dem, der foregår udenfor lands lov og ret - i Øllepølleby osv. Osse selvom det næsten er hver søndag). Nu er hun sgu i 1. division (scorer aldrig, men er en helvedes forsvarer).
10. Huske hvad jeg lover :-)
I ønskes alle et herligt, humoristisk og lykkebringende nytår.
Knus fra mig til jer.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Æ Hvæsmand

Bogmuseum eller bibliotek?

Drengestreger og skideballer